Microgaming är känt för att producera roliga och irreverenta slots som fångar intresse och fantasi. Detta är ett av deras filmtema erbjudanden, och den aktuella filmen är hit-komedi filmen Bridesmaids. Filmen med Kristen Wiig och Melissa McCarthy blev en smash-hit och gjorde stjärnor ur ledningen. På grund av dess popularitet har filmen utvecklats starkt.

Detta är en av anledningarna till att det har funnits en Bridesmaids slot utvecklad. Det här spelet innehåller allt relaterat till filmen och hjälper verkligen till att ge en extra dimension till spelet och filmen. Slitsen är elegant designad och har det klassiska, eleganta utseende. Den typ av bildspråk och visuella man kan förvänta sig att hitta vid ett bröllop.

Det finns symboler på alla tecken från filmerna, liksom symboler som spelkortemblem och filmaffischen. Det finns många olika aspekter på detta spel, och du måste förstå hur det fungerar. Symbolerna med högsta värde på detta spel är huvudpersonerna; Lillian, Annie, Helen, Megan, Rita och Becca. Men det är Bonusrundorna där du verkligen kan få det bästa av vad spelet har att erbjuda.

Det finns flera funktioner för att dra nytta av här för att hjälpa dig att vinna stora. Cupcake Booster är ett spel där du väljer en muffin och vinn en av 4 olika priser. Du kan också använda bonushjulet och snurra Wheel of Fortune för att vinna ett av flera olika resultat.

Det finns sex potentiella bonusvinster här, och du behöver veta vad de är. För det första finns det vänskapsfria spinn; Det finns också Flying High Free Spins. Då har du multiplicator-, jackpot-, boutique-bonus- och magiska ögonbonus. Det finns mycket att hålla dig ockuperad här, och du kan ha en bra tid när det gäller att snurra och vinna på den här platsen.

Filmen var så populär på grund av humor och kemi mellan ledarna. Och medan du inte kommer att njuta av det här spelet kommer du att kunna få något av en känsla för vad filmen är, och de teman som det framkallar. Så försök att hålla ett öppet sinne och ha kul när du spelar.