Gun N Roses var en gång en av världens största rockband, i själva verket är de förmodligen fortfarande. Trots den underväldigande kinesiska demokratin är de fortfarande ett band som bestämmer en stor publik. Som sådana är de det perfekta rockbandet som ska användas som en progressiv spelautomat. Gun ‘N Roses spelautomat, skapat av Net Entertainment, har funnits ett par år, men det har verkligen haft stor inverkan.

Estetik

Du kan säga från offset att detta spel har utvecklats av människor som är massiva fans av Gun’s N Roses. Grafiken är stiliserad på samma sätt som bandets logotyp, och det finns coola plattor som visar bilder av bandmedlemmar, gitarrplockningar och poster. Legendariska bandmedlemmar Axl Rose och Slash är stolta över platsen i det här spelet, och det ser ganska fantastiskt ut. Slottet har även officiell musik av bandet så att du kan rocka ut samtidigt som du försöker vinna pengar. Detta är en otroligt snygg slott som ger rock fans möjlighet att njuta av superstarsna med flera platina rockar och tjäna lite pengar på samma gång!

Vinster

När det gäller vinner, finns det gott om att komma med på det här spelet. Efter några få snurrar rackade vi upp vår första seger. Visst var det inte stort, men vinsterna blev verkligen större efter det. Det finns så många olika kombinationer och variationer du kan spela igenom, det vinnande är mycket lättare än det som finns i andra spelautomater. Det finns 5 hjul och 20 vinstlinjer som kan spelas igenom, och basspelet har tre coola funktioner. Det finns Legend Feature, aptiten för Destruction Wild och Solo Multiplikatorn. Och det är innan vi pratar om bonusarna.

Bonusfunktioner

Förutom basspelfunktionerna finns det också gott om bonusar att gå igenom. När du träffar tre bonussymboler kommer du att kunna välja mellan tre olika bonusar. Du har Coin Win-funktionen, där du kan vinna ett kontantpris; det finns Encore Free Spins-bonusen, där du tjänar 10 Free Spins; Slutligen finns det Crowd-Pleaser-bonusen som har 3 olika nivåer för priser. Dessa bonusar är glasyren på den fantastiska tårtan som är den här platsen!

Betyg: 5/5