När det är dags att välja ett nytt spel för att spela, måste du se till att du tittar på vad som erbjuds. Tänk på tungviktarna i världen av spelautomater. Företag som NetEnt är exakt de du vill engagera dig i eftersom de gör minnesvärda och spetsiga spelautomater.

En annan av de spel som de har släppt de senaste åren är ett spel som heter Koi Princess. Det här spelet var menat som en foray på den japanska anime marknaden, och det har varit en ganska framgångsrik också. Spelet är tillgängligt på stationära och mobila enheter och är säkert ett spel som du kan njuta av i några timmar. Låt oss titta lite närmare på vad denna slot har att erbjuda.

Grafik

Grafik kan spela en stor roll när man tittar på slots. Ibland är grafiken så detaljerad att de gör slottet till en videogame. Andra gånger är de mycket mer grundläggande, och fokus ligger på andra saker. Vi skulle sätta Koi Princess i den andra kategorin. Grafiken här är säkert mycket enkel, och de försöker inte göra för mycket; detta är definitivt en fördel. Det finns några coola japanska symboler, som statyer och drakar, men för det mesta sticker spelet med sin animationsstil grafik och använder dem till dess fördel.

gameplay

Spelet är enkelt enkelt på det här spelet, men vi föreslår att du spelar det maximala antalet mynt och linjer som är möjliga. Det är vanligtvis en frestelse att spela det lägsta numret, så att du inte går tom för pengar för fort. Men om du verkligen vill njuta av några stora vinster på det här spelet vill du satsa maximalt så mycket du kan. Du kan till och med överväga att sätta spelet på Auto Play-läget och spela genom några spins automatiskt.

bonus

Vi vet att du förmodligen väntar på att höra hur bonusarna är på det här spelet. Appellen hos de flesta slots är att bonuskategorierna verkligen kan hjälpa dig att tjäna mega pengar. Först kan du använda bonusspelet som gör att du kan dubbla din nuvarande satsning, vilket ökar dina chanser till större utbetalningar. När det gäller bonusfunktioner har du Sure Win Free Spins, Bonus Wheel, Wild Reels Free Spins och Coin Win-alternativet. Och dessutom finns det andra funktioner som 5-Hit Random Feature, Random Wild Feature, Bonus Feature och Wild Reels Feature. Wow!