South Park var väldigt framgångsrik när den släpptes och har blivit en av de mest populära animerade showsna hela tiden. Trey Parker och Matt Stones kultklassiker är lika populära som någonsin idag, och nu kan du njuta av en annan sida i South Park.

Med South Park spelautomat från Net Entertainment kan du njuta av ännu mer av detta underbara program. Tänk på det som den södra delen utvidgade universum, och försök att få ut det mesta av denna möjlighet. Gå med i den obnoxious South Park-gänget för en otroligt bra tid på den här fantastiskt färgglada och originella videoflottupplevelsen.

Detta är en av de mest unika och okonventionella slots vi någonsin haft nöjet att spela, och nu kan du ha samma erfarenhet. Det finns 25 vinstlinjer och en hel massa fantastiska funktioner och bonussteg. Detta är ett enstaka spel som verkligen förändrar det sätt vi ser på video slot underhållning. Det verkar säkert att detta kommer att ställa ett prejudikat för framtiden för andra temaslots och hur vi tänker på spelautomater.

Det bästa med denna slot är hur nära det försöker hålla sig till TV-servern och hur mycket den använder de enskilda karaktärerna till sin fördel. Den visuella estetiken i spelet passar perfekt med den enkla och roliga stilen i tecknet själv, så mycket att det verkligen känns som en förlängning av South Park showen.

Verkligen, det enda negativa vi kan hitta är att vinsterna inte är särskilt höga på det här spelet. Det finns mycket prat om betalningstabeller på vissa slots, och det spelar ingen roll. Tyvärr är RTP i det här fallet ganska lågt på spelets grundnivå, och detta gäller ofta för många slots. Det är emellertid inte ett problem, om bonusfunktionerna är generösa och rikliga.

När det gäller South Park kan du njuta av fyra fantastiska bonusspel för att ställa dig på väg till video slot glory. Kick off med Kyle Bonus Spin – en funktion som välkomnar spelare med 10 gratis spins, samt extra spins som kan vinnas. Det finns också Kenny Bonus Game – du måste hjälpa Kenny navigera South Park, och du kommer att belönas för att rädda honom från fara. Du har också Cartman Bonus Game – använd en brandsläckare för att slå några hippies i buskarna, i äkta Cartman-stil! Slutligen har vi Stan Bonus Spins – spelet ger dig Sticky Wilds som kommer att lägga till respins, och hjälper dig att tjäna mer pengar.